Mijn zoon trekt zijn haar uit ?

Laatste reactie 04/11/2016 08:03 door Nina
· Markeren als ongelezen
Boeleke Illie 5 jaar geleden geplaatst
Hallo iedereen . Sinds kort begint mijn zoon zijn haar uit te trekken... ik moet 10 november terug naar neuroloog . Hij neemt relatine 30mg. De laatste tijd zeer onhandelbaar .. heel kort en veel te vroeg wakker ... hopelijk kent iemand hier dit
Beste antwoord — gekozen door ADHD Manon - Alle Dagen Heel Druk
ADHD Manon - Alle Dagen Heel Druk 5 jaar geleden geplaatst
@boelekeillie Ritalin 30mg? Ik dacht dat er alleen maar Ritalin was van 10mg.

Van het haar uit trekken heb ik nog nooit van gehoord, erg hoor.

Staat er ook niks bij de Ritalin bijwerkingen? Anders zou ik sowieso de dokter of hulpverlener bellen.

Sterkte.
reactie op @adhdmanonalledagenheeldruk:
Boeleke Illie Nee deze bestaan dus. Weet niet of het in Belgiƫ Nederland verschillend is . 10nov moet ik naar de neuroloog. Vind ernorm erg om hem zo te zien :-(
5 jaar geleden

Beantwoorden

Nina Brecht 5 jaar geleden geplaatst
Dit heb ik nog nooit eerder gehoord, ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen. Kun je ons op de hoogte houden @boelekeillie ?
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 28 October 2016 om 08:08
Aantal lezers 24
Aantal reacties 4