Geld verdienen met thuiswerken ervaringen 2020

Laatste reactie 26/11/2020 00:38 door
· Markeren als ongelezen
ADHD Baas 1 jaar geleden geplaatst
Naast uitkering extra geld verdienen met thuiswerk, ervaringen gezocht. Ik ben 24 en heb de diagnose ADHD en zit ik in de uitkering. Omdat ik naast het solliciteren mij toch nuttig wil maken en kan stil zitten ben ik opzoek gegaan naar geld verdien manieren die ik vanuit kan uitvoeren.

Tot nu toe is dat enquêtes invullen, maar dit legt niet echt windeieren. Welke manieren zijn er allemaal om extra geld te verdienen met thuiswerken?

Iemand ervaringen met geld verdienen met internet? Graag methodes die actueel zijn, het liefst die ook werken in 2020.
Coen Olde Bijvank 1 jaar geleden geplaatst
Er zijn legio thuiswerk methodes in 2020 beschikbaar. Echter ga je met enquêtes invullen niet financieel onafhankelijk worden. Wanneer je echt serieus opzoek bent naar thuiswerkmethodes die een maandsalaris of meer kunnen opleveren. 

Dan zou ik persoonlijk kiezen voor:

1. Leer verkopen via Bol.com.

2. Geld verdienen met Cryptocurrency Traden

3. Online Geld verdienen met Affiliate Marketing. (makkelijk geld verdienen in 2020 maar vergt wel doorzettingsvermogen)

4. YouTube kanaal starten (wel met een Strategisch Marketing doel)

5. Website zelf maken met WordPress (kan al voor een +tientje per jaar)

6. Leren programmeren.. en aan de slag gaan als Freelance programmeur.

En nog een algemene tip, wanneer je echt serieus bent en geld wil verdienen via thuiswerken. Dan zul je daar echt voor moeten knokken.. het komt niet vanzelf aanwaaien. Succes ADHD-baas!
reactie op @coenoldebijvank:
Casy Hyper Ik stem voor geld verdienen met cryptocurrrency. Ik handel niet maar koop elke week 100€ Bitcoin ongeacht de koers.
1 jaar geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Goede zaak. Ik verdien thuis ook geld met cryptomunten traden. Website over gemaakt Coin Gids Nederland.
1 jaar geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Maurice de Gruijter 1 jaar geleden geplaatst
Tip: Let op met thuiswerken dat het een gerenommeerde organisatie is.

Er zijn helaas veel bedrijven die misbruik van mensen maken online en gekoppeld aan thuiswerken. Mooie verhalen en praatjes. Heb zelf 60 vacaturebanken gehad en ze proberen het over al. Was als een virus en elke keer onder andere namen. 

Als je er een gevonden hebt. Check het dan op het web. lees reviews en check deze op echtheid. Je word zo snel bij de neus genomen. 

Succes!

Coen geeft een aantal mooie opties. Als je gevoel hebt voor marketing? alle grote spelers hebben online advertentie programma's bijvoorbeeld https://learndigital.withgoogle.com/digitalewerkplaats
Zo leer je spelende wijs hoe het werkt met zoekmachines,

Zo ook Facebook https://www.facebook.com/business/learn

snap en insta vast ook.

kijk op https://www.sourcecon.com/ hoe je bijvoorbeeld kandidaten kunt vinden voor bedrijven. Leer enkele van deze technieken en je kunt bijvoorbeeld door it mensen op te sporen een goede boterham verdienen als sourcer
reactie op @mauricedegruijter:
Bende Proud ik mag ook graag thuiswerken met dit soort Social Media kanalen. Wellicht de basis van online geld verdienen op internet.

Verdien jij ook geld met thuiswerk?
11 maanden geleden

Beantwoorden

Nienke Postma 1 jaar geleden geplaatst
Ik verdien thuis geld met dropshipping verdienmodel.

reactie op @nienkepostma:
Casy Hyper Dropshippen in 2020 werkt dat nog wel? Ik heb dit verdienmodel geprobeerd in 2019 maar zonder succes. Veel problemen gehad met leveringsvoorwaarden.
1 jaar geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Dropshipping is naar mijn inziens nog steeds een goed online verdienmodel. Zorg wel voor goede afspraken met de leverancier.
11 maanden geleden

Beantwoorden

Rika Fife 1 jaar geleden geplaatst
Tekeningen maken en verkopen
reactie op @rikarika:
ADHD Baas wauw gaaf, geld verdienen met schilderen of tekenen. Tekenen is niks voor mij als persoon.

heb je nog meer geld verdienen met thuiswerken ervaringen?
1 jaar geleden

Beantwoorden

Bende Proud wat is de gemiddelde prijs van een tekening?
11 maanden geleden

Beantwoorden

Rika Fife Ik doe dat niet zelf maar een kennis van mij verkoopt 'fanart' via twitter en instagram
11 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Ouder van nu 11 maanden geleden geplaatst
Hai, ik heb ook wel tijd over om geld te verdienen met thuiswerken.

Waar kan ik het beste mee beginnen? 
reactie op @oudervannu:
Coen Olde Bijvank Leuk! Ik zou beginnen met een website en een Social Media account over een onderwerp dat jij leuk vind of jou aantrekt, passie.
11 maanden geleden

Beantwoorden

Celeste Berents geld verdienen met passie klinkt nog aantrekkelijker. 
11 maanden geleden

Beantwoorden

Bres sendam 11 maanden geleden geplaatst
Ik heb nog gewoon een full-time baan maar geld verdienen vanuit huis klinkt ook wel aantrekkelijk.
reactie op @bressendam:
Coen Olde Bijvank Is het ook. Je hebt wel echt doorzettingsvermogen hebben en je wordt niet binnen een paar weken rijk als ze je dat proberen te vertellen.

11 maanden geleden

Beantwoorden

ADHD Baas 11 maanden geleden geplaatst
Wat veel geld verdien mogelijkheden via internet zijn er. Had ik geen idee van, nu wel.

Mijn voorkeur gaat uit naar het geld verdienen met cryptocurrency. 

Ook lijkt het mij leuk een eigen website te starten om daarmee geld te gaan verdienen.
reactie op @adhdbaas:
Promonente Anja mijn man met ADHD doet met Bitcoins kopen en verkopen. Vraag me niet hoe of wat.. haha.
11 maanden geleden

Beantwoorden

Velste g.z. 11 maanden geleden geplaatst
Klinkt allemaal wel erg aantrekkelijk. Vooral online geld verdienen met affilaite marketing. Kun je hier zo mee starten of heb je een opleiding nodig?
Medicijn Man 11 maanden geleden geplaatst
Als je geld wilt verdienen vanuit huis heb je dan een diploma nodig?
reactie op @medicijnman:
Tineke N.T. Nee dat heb je niet. Wel een dosis gezond verstand nodig. Ook niet denken dat je binnen een jaar miljonair bent of andere roze wolk :) haha. 

Wel zou je er voor kunnen kiezen om opleidingen te doen hiervoor. Cursus of certificaten halen.
11 maanden geleden

Beantwoorden

Celeste Berents 11 maanden geleden geplaatst
Dit zie ik wel zitten, geld verdienen met thuiswerken. Lekker ongestoord alleen met je laptop. Niemand die aan je kop zit te zeiken, hahaha.

maar even serieus. Welke cursus kopen als ik dit wil leren?
ADHD Baas 11 maanden geleden geplaatst
“ Dit zie ik wel zitten, geld verdienen met thuiswerken.“

Wie niet, haha :)
Lilija Banytė 8 maanden geleden geplaatst
Aanbiedingen bij webshops

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 16 January 2020 om 16:50
Aantal lezers 62
Aantal reacties 26