Elvanse

Laatste reactie 26/09/2020 10:27 door Iris
· Markeren als ongelezen
Sarah van Oorsouw 3 maanden geleden geplaatst
Hallo
Ik ben Sarah, 40 en sinds 6 maanden neem ik elvanse, het leek een wondermiddel maar na 3 maanden werd ik erg snel geïrriteerd en ook moe in de middag. De dosis is verhoogd en toen was het weer perfect, ik voelde me mijn beste zelf zeg maar
Maar nu is de opvliegerigheid terug en de middag dip ook
Ik neem al 60 mg, 70mg is de maximale dosis en ik ben nu heel bezorgd dat ik dat gevoel van mijn beste zelf zijn niet kan blijven ervaren 
Is er iemand hier met ervaringen/advies? Zijn er bijvoorbeeld combinaties van medicijnen mogelijk, of wat voor stappen namen jullie behandelaars in een soortgelijke situatie?
Bedankt alvast!
Iris Huizinga 3 maanden geleden geplaatst
Hai. Ik heb hetzelfde. Ba een maand evanse merk ik meer labiel en praat druk. Constante opruimdruk en emotionele dips. Had ik niet in begin. Laag begonnen en nu aan hoge dosis. Ik ben gister teruggegaan op 2 keer mg methylfenidaat lang werkend.  En merk energie terug en luister langer naar anderen voordat ik onderbreek. Met elvanse merkte ik weinig verschil op het eind en in begin wel. Mjjn hart gaat soms wat tekeer als het uitwerkt maar op tijd 2e pil en dsn gaat het. Slapen met elvanse lukte niet, met methylfenidaat wel. Gek he. Anderen? 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 21 September 2020 om 18:01
Aantal lezers 11
Aantal reacties 2